שמלות בת מצווה 2018

סודה לימון שמלות בת מצווה​ 2018

מתכננים בת מצווה, על פי רשימת המטלות צריך לחפש ביגוד לכלת השמחה. סודה לימון היא אחת החנויות המתואמת לבגדי בת מצווה – חנות תוססת ומיוחדת שנמצאת בראשון לציון ומעניקה את האפשרות לבחור את הבגדים הטובים ביותר לכל אירוע. בחנות זו ניתן למצוא את כל סוגי מערכות הלבוש. כידוע, התאמת שמלות לבת מצווה הפכה בשנים האחרונות למשימה קשה. כל אירוע של בת מצווה הפך לאירוע רב משתתפים, עם אטרקציות ומפעילים. כלת השמחה, בדיוק כמו כלה ביום חתונתה, מחליפה מספר פעמים בערב האירוע את מערכת הלבוש שלה. גם ילדות צעירות כבר מגיעות עם דרישות של ממש והמשימה לא קלה עבור ההורים.

 

למה דווקא שמלות בת מצווה בסודה לימון?

 

  • בחנות סודה לימון אפשר למצוא מספר רב של מערכות בגדים בצבעים שונים ובצורות שונות. אם בשנים עברו הייתה אימא, או סבתא, שתפרה את שמלת בת המצווה או במקרה הטוב תופרת מקצועית הרי שהיום כל כלת בת מצווה מחפשת להיות שונה מחברתה, לבושה בשמלות בת מצווה שאף אחת מחברותיה לא היו לבושות בכאלה.
  • לכל סוג אירוע ולכל ילדה יש את שמלות לבת מצווה שלהן. ככל שכניסת כלת בת המצווה לאולם מרשימה יותר כך גם שמלתה. החלפת שמלות באמצע האירוע היא תופעה מוכרת. לאחר הכניסה בשמלה אחת מחליפים לשמלה אחרת שתתאים לברכות ולבסוף שמלה שמתאימה לריקודים ואטרקציות. בחנות סודה לימון אפשר למצוא אפשרויות לכל הילדות, בכל הסגנונות, הגדלים והצבעים, דבר שמגדיל מאד את הסיכויים לצאת מרוצות ! כיום אירועי בת מצווה נעשים על פי נושאים וסודה לימון מעצבים את השמלות לבת המצווה על פיהם. מרבית הבנות מחפשות שמלות דמוי בגדי נסיכות ודמויות טלוויזיוניות מוערצות.
  • החנות פתוחה לכל אחת ואחת. ההתחייבות היחידה שעל המשאילה לעמוד בה הוא להחזיר את השמלה נקייה כדי שאחרות יוכלו אף הם להשאילה. שמלות בת מצווה בהשאלה הפכו לטרנד ועוד חנויות מסוג זה נפתחו ברחבי הארץ. יוזמה ברוכה.

 

אם את רוצה שאירוע הבת מצווה של בתך יהיה מושלם, גשי איתה מיד לחנות סודה לימון כדי להתרשם מההיצע הקיים בחנות!

 

להרגיש הכי יפה שרק אפשר

 

שמלות בת מצווה

 

שמלות לבת מצווה

 

לדגמים החדשים של שמלות בת מצווה 2021 לחצו כאן >>>

Share by: